از دست معروف سه انگشتی میکی ماوس - که برای اولین بار در دهه 1920 ساخته شد - گرفته تا سادگی ظریف هومر سیمپسون ، طراحی کاراکتر همیشه ساده بوده است.
اما گذشته از طراحی تمیز و ویژگی های قابل فهم ، چه چیز دیگری را باید برای طراحی کاراکتر خود در نظر بگیرید؟ دانستن اینکه چه چیزی اغراق آمیز است و چه بازی کردن ، چه چیزهایی برای افزودن به نشانه ای از پیش زمینه و عمق ، و چه کارهایی برای پیشرفت شخصیت وجود دارد.سپس مسئله فنی نحوه ترسیم طرح کاراکتر شما وجود دارد. اگر از آن در موشن گرافیک یا به عنوان بخشی از یک کارتون استفاده می شود ، باید مطمئن شوید که از هر زاویه ای بی نظیر است.